Vuosi 2020 on vaatinut ketteryyttä, uuden oppimista ja epämukavuusalueelle menemistä. Juuri nyt on erityisen kiinnostavaa kartoittaa missä mennään: mitä olemme oppineet ja miten jatkamme tästä eteenpäin? Mitkä ovat B2B-markkinoinnin pahimmat ongelmat tällä hetkellä? Mihin panostetaan nyt eniten, entä millaista osaamista tarvitaan jatkossa?
Kysymmekin sinulta, markkinoinnin ammattilaiselta, mihin suomalainen B2B-markkinointi on menossa.
Vastauksesi auttaa meitä ja suomalaista B2B-markkinointialaa kehittymään. Näin voimme tehdä merkityksellisempää ja toimivampaa markkinointia, jonka tulokset satavat yritysten myynnin kasvuna meidän kaikkien laariin.
Arvomme vastanneiden kesken kahden tunnin inspiraatiosession markkinoinnin trendeistä ja suuntaviivoista (arvo 2500 €).
Osallistu kyselytutkimukseen tästä!
Vastaaminen kestää 5-10 minuuttia.
Vastanneet saavat raportin sähköpostiinsa ensimmäisten joukossa.
Kiitos kun osallistut talkoisiin jakamalla näkemyksesi!
Tekstin on kirjoittanut aiemmin Valveella työskennellyt Chief Commercial Officer Ilmari Piela.