HubSpot julkaisi uuden Lead Scoring -työkalun, joka uudistaa liidien pisteytyksen vuoden 2025 aikana jättäen historiaan nykyisen Property-pohjaisen tavan. Haluamme auttaa sinua tämän muutoksen kanssa parhaalla mahdollisella tavalla!
Elokuun 2025 loppuun mennessä vanhat Score -propertyt poistetaan käytöstä. Onneksi uudet, entistä paremmat ominaisuudet ovat jo käytössä HubSpot-portaalissasi!
Tämä päivitys mahdollistaa joustavammat tavat ylläpitää liidien pisteytyksen kokonaisuutta. Se tarjoaa myös tarkemmat analytiikat pisteytyksen käyttäytymisestä sekä älykkäämmät ominaisuudet, joilla liidikannan ylläpito, hoivaus ja siirto myynnille tehostuu entisestään.
Me Valveella autamme varmistamaan, että siirtymä sujuu vaivattomasti ja stressittömästi. Tässä postauksessa käymme ylätasolla läpi mikä muuttuu ja kuinka voimme auttaa sinua tekemään Lead Scoring -strategiastasi tehokkaamman!
Mikä HubSpotin Lead Scoringissa muuttuu?
HubSpot poistaa vanhat Score –propertyt ja korvaa ne kehittyneemmällä ja käyttäjäystävällisemmällä järjestelmällä.
Tässä muutokset pähkinänkuoressa:
- Älykkäämpi pisteytys: Lisää muokkausmahdollisuuksia, joiden avulla voit räätälöidä pisteet ja tresholdit liiketoimintasi tarpeiden mukaan.
- Selkeämmät analytiikat: Seuraa helposti, mitkä tekijät vaikuttavat liidin pisteisiin ja miten pistemäärät ovat muuttuneet.
- Pisteiden väheneminen: Pisteet laskevat automaattisesti ajan myötä, jos yrityksen tai kontaktin sitoutuminen laskee.
- Nollausmahdollisuudet: Pidä datasi tuoreena automaattisilla nollauksilla.
- Skaalautuvat säännöt: Luvassa on parempi segmentointi- ja päivitysmahdollisuus, sekä tekoälypohjaista automaatiota sen ylläpitämiseksi.
Nämä päivitykset takaavat sen, että kokonaisuudesta tulee tehokkaampi ja myynti saa käsiinsä mielenkiintoisempia liidejä!
Tärkeitä päivämääriä muistettavaksi
- toukokuuta 2025: Et voi enää luoda uusia Score-propertyjä
- elokuuta 2025: Vanhojen Score-propertyjen päivitysmahdollisuudet loppuvat ja ne poistetaan käytöstä.
Keitä tämä muutos koskee?
Kaikkia Professional- ja Enterprise-asiakkaita, jotka käyttävät vanhoja Score-propertyjä.
Nyt on hyvä hetki ottaa selkeä kehitysaskel HubSpotin käytössä ja siirtyä uuteen työkalupakettiin – ota yhteyttä ja keskustellaan!
Kuinka Valve voi auttaa sinua siirtymään uuteen Lead Scoring -työkaluun?
Siirtymisen HubSpotin uuteen Lead Scoring -työkaluun ei tarvitse olla rakettitiedettä – epämiellyttävää ja ahdistavaa. Itseasiassa se on loistava tilaisuus hienosäätää ja parantaa myynnin ja markkinoinnin prosesseja! Näin me autamme tekemään muutoksen helpoksi:
1. Autamme rakentamaan toimivan Lead Scoring -mallin
Teemme yhteistyössä pisteytysjärjestelmän, joka sopii liiketoimintaasi, olipa kyseessä yksinkertainen malli tai kehittyneempi asetelma.
2. Luomme dataan ja tietoon pohjautuvan pisteytysmallin
Tutkimme ja analysoimme aiemmat kokonaisuudet varmistaaksemme, että pisteytys vastaa todellisia konversiotrendejä. Lopputuloksena tämä tarkoittaa parempaa priorisointia ja laadukkaampia liidejä.
3. Hoidamme workflow'n ja automaatioiden päivityksen
Lead Scoring vaikuttaa moniin prosesseihin sekä markkinoinnissa että myynnissä – älä anna vanhentuneiden workflowden hidastaa vauhtia! Hienosäädämme automaatiot, listat sekä myynnin ja markkinoinnin prosessit niin, että kaikki pyörii sujuvasti.
4. Rakennamme raportoinnin, joka on oikeasti hyödyllinen
HubSpotin uusien näkymien avulla autamme sinua luomaan raportit ja näkymät, jotta voit seurata, säätää ja parantaa Lead Scoring -strategiaasi jatkossakin.
5. Koulutus ja jatkuva tuki
Asiantuntijamme kouluttavat tiimisi uuden järjestelmän käyttöön, jotta pääset vauhtiin heti. Ja jos tarvitset apua, olemme puhelimen päässä!
Valmiina turvaamaan liidituotantosi?
Vanhan Lead Scoring -järjestelmän poistumisen myötä, nyt on täydellinen hetki päivittää liidienpisteytysstrategiasi. HubSpotin uusi pisteytysjärjestelmä on hyödyllinen ja Valveen avulla siirtyminen onnistuu luottavaisin mielin.
Ota yhteyttä tänään ja tehdään tästä siirtymästä onnistunut!