Katso Valve-webinaari ja kuule konkreettiset vinkit siitä, miten luoda kansainvälisen tason virtuaalitapahtuma sekä digitaalinen showroom. Webinaarissa käsittelimme aihetta Raute RxEvent -casen kautta, jonka toteutuksen keskiössä on ollut toimistojen välinen yhteistyö.
Webinaari järjestettiin keskiviikkona 26.5. klo 9:00–10:00.
Käsittelimme aihetta seuraavasti:
- Case Raute RxEvent:
- Toimialan kokoaminen yhteen alan suurimman tapahtuman peruunnuttua.
- Virtuaalitapahtuman ja showroomin hyödyntäminen vision jalkauttamisessa.
- Markkinoinnin, myynnin sekä sisällöntuotannon kytkeminen virtuaalikokemuksen kokonaisprosessiin.
- Visuaalinen tarinankerronta ja brändiviestintä.
- Digitaalinen showroom, joka toimii alustana uusimpien tuotteiden ja palveluiden esittelylle sekä lisäosana nettisivuille. Toteutuksen integrointi asiakkaan ympäristöön ja vaaditut teknologiat.
- Toimistojen välinen yhteistyö ja dream teamin rakentamisen edut ja haasteet.
Webinaarissa aiheesta olivat keskustelemassa Rauten Päivi Talonen (CMO), Nitron Marika Tulivuori (Executive Producer) ja Mika Suhonen (Director), Wakeonen Tommi Palvimo (CEO) ja Valveen Pauliina Kuokka (Head of Events).
Katso tallenne:
Asiantuntijat
Päivi Talonen, Digistrategi ja CMO, Raute
Päivi on tehnyt pitkän uran teollisuuden B2B-yritysten markkinoinnissa. Hänen intohimonaan on selvittää, mitä liikkuu ostajan päässä. Mitkä ovat ne ajurit, jotka lopulta vievät ostopäätökseen ja mitä polkuja asiakas kulkee? Päivi näkee yritys-, brändi- ja markkinointistrategian luomisen olevan tie onnistuneeseen markkinointiin ja sitä myötä toteutuneisiin kauppoihin. Nykyisen roolinsa Rauten markkinointijohtajana lisäksi Päivi kiertää luennoimassa integroidun ja strategisen markkinoinnin tärkeydestä sekä toimii teollisuusyritysten markkinoinnin ”henkilökohtaisena valmentajana”.
Pauliina Kuokka, Head of Events, Valve
Valveen tapahtumaliiketoimintayksikköä luotsaava Pauliina on lähes kymmenen vuoden ajan tapahtuma-alalla työskennellyt kokemuksellisen markkinoinnin moniosaaja ja ammattilainen. Pandemian tuomat vaikutukset ovat välittyneet monille toimialoille, jossa on huomattu odotusten kasvaneen yritysten kyvykkyyden myötä erilaisiin digitaalisiin kohtaamisiin. Pauliina uskoo, että tämän hetken megatrendit ohjaavat yrityksiä yhä voimakkaammin kokonaisvaltaisten kohtaamisten pariin, myös etänä.
Tommi Palvimo, CEO, Wakeone
Tommi on immersiivisen internetin palveluyhtiö Wakeonen (osa Valve Groupia) perustaja ja toimitusjohtaja. Hänellä on kahden vuosikymmenen kokemus tietokoneavusteisesta visuaalisesta tarinankerronnasta ja yli kymmenen vuoden kokemus pelimoottoriteknologioihin pohjautuvien B2B-konseptien kehityksestä. Tommi uskoo vakaasti että uusi teknologia tarjoaa välineitä jotka oikein käytettynä rikastavat ihmisten välistä vuorovaikutusta – viestin sisältö on edelleen tärkeintä.
Mika Suhonen, Director, Nitro
Mika on hybriditoimisto Nitron suunnittelija-ohjaaja, jolla on lähes kahden kymmenen vuoden kokemus digitaalisesta viestinnästä ja palveluista B2B-maailmassa. Suurinta mielihyvää työssään Mika kokee, kun luova tarinankerronta, brändiymmärrys ja teknologiat saadaan yhdistettyä onnistuneeksi asiakaskokemukseksi. Mika uskoo horjumattomasti liikkuvan kuvan voimaan ja liputtaa aina eri toimistojen ja tuotantoyhtiöiden yhdessä tekemisen puolesta.
Marika Tulivuori, Executive producer, Nitro
Marika on hybriditoimisto Nitron vastaava tuottaja. Lähes kolmekymmentä vuotta alalla ja niistä kaksikymmentä vuotta Nitrossa, on koulinut Marikasta vahvan osaajan, tuotannollisen taiturin, jonka laaja-alaisuus tunnetaan sekä asiakkaiden että kumppaneiden parissa. Marika kuuluu usean eri toimijan advisory boardiin. Tarinankerronta, vaikuttaminen ja liikkuvan kuvan merkitys ja voima ohjaa Marikan ajattelua ja tekemistä vahvasti.
Jos haluat webinaarin opit yrityksesi käyttöön, ota meihin yhteyttä!