Katso webinaaritallenne sisältöjen tehokkaasta ja tuloksellisesta suunnittelusta sekä jakelusta
Käytetäänkö teidän organisaatiossanne paljon aikaa ja rahaa sisällön suunnitteluun ja tuotantoon, mutta ette pääse toivottuihin tavoitteisiin? Haluatko parempia tuloksia, muttet tiedä, mistä lähteä liikkeelle?
Valveen digitaalisen markkinoinnin asiantuntijat Otto Niinikoski ja Merle Karp antavat Valve-webinaarissa konkreettisia neuvoja, joilla voit tehostaa sisällön suunnittelua ja jakelua digitaalisissa kanavissa.
Käymme sisällön suunnittelun ja jakelun läpi neljän vaiheen kautta:
- Lähtötilanteen analysointi
- Tavoitteiden ja kohderyhmien määrittely
- Sisällön ja sen jakelun suunnittelu
- Testaus, optimointi ja jatkuva kehittäminen
Mitä saat mukaasi?
Annamme konkreettiset kehittämisehdotukset jokaiseen neljään vaiheeseen ja perustelemme, miksi ne kaikki ovat tärkeitä.
Otto Niinikoski, Digital Marketing Lead, Valve
Otto sparraa ja kannustaa asiakkaita tekemään tavoitteellista digitaalista markkinointia kohderyhmä- ja kanavalähtöisesti. Häntä motivoi digitaalisen markkinoinnin osaamisen ja kyvykkyyksien kehittäminen yrityksissä.
Merle Karp, Inbound Marketing Specialist, Valve
Merle auttaa Valveen asiakkaita saavuttamaan liiketoimintatavoitteensa ja rakentamaan vahvempia suhteita sidosryhmiinsä inboundin keinoin. Hän innostuu ketterästä ja suunnitelmallisesta markkinoinnista, jossa syvä asiakasymmärrys on kaiken ydin.
Katri Kantola, Marketing Manager, Valve
Valveen markkinointipäällikkö Katri Kantola toimii totuttuun tapaan webinaarin hostina.