Valveen uudessa podcast-sarjassa B2B-markkinoinnin tuulissa ja tuiskuissa karaistuneet ja kannuksensa ansainneet päättäjät kertovat mitkä asiat ovat juuri nyt heille tärkeitä B2B-markkinoinnissa.
Mitkä asiat innostavat, valvottavat, ällistyttävät ja motivoivat heitä? Millaista luonnetta ja luovuutta näissä hommissa vaaditaan? Miten ala on heidän urataipaleensa aikana muuttunut – ja tulee vielä muuttumaan?
Pitkän linjan markkinointijohtaja Ari Vänttinen (nykyinen F-Securen CMO) liittyi vieraaksemme puhumaan hänen kokemuksistaan ja opeistaan B2B-markkinointijohtajana.
Arin kanssa keskusteltiin mm. seuraavista aiheista:
- Miten saada organisaatio sitoutumaan markkinoinnin tasonnostoon ja mitä markkinointijohtajalta vaaditaan?
- Tarinan merkitys liiketoiminnassa ja markkinoinnissa
- Yrityksen ainutlaatuisen arvon kaivaminen ja löytäminen
- F-Securen B2B-markkinoinnin kehittäminen
- Kuinka Ari noukkii asiakasymmärrystä uudella tavalla
YouTube:
Spotify: