Valveen uudessa podcast-sarjassa B2B-markkinoinnin tuulissa ja tuiskuissa karaistuneet ja kannuksensa ansainneet päättäjät kertovat, mitkä asiat ovat juuri nyt heille tärkeitä B2B-markkinoinnissa.
Mitkä asiat innostavat, valvottavat, ällistyttävät ja motivoivat heitä? Millaista luonnetta ja luovuutta näissä hommissa vaaditaan? Miten ala on heidän urataipaleensa aikana muuttunut – ja tulee vielä muuttumaan?
Kansainvälisissä liemissä keitetty Matilda Kivinen (CMO, Valo Solutions) liittyi vieraaksemme puhumaan kokemuksistaan ja opeistaan B2B-markkinointijohtajana.
Keskustelimme Matildan kanssa mm. seuraavista aiheista:
- Miten Matilda johtaa kansainvälistä tiimiä ja miten tämä näkyy arjessa?
- Miten markkinointi on kytkeytynyt Valon kasvustrategiaan?
- Valon ainutlaatuisen brändin rakentaminen.
- Mikä ärsyttää Matildaa tällä hetkellä, kun puhutaan B2B-markkinoinnista?
- Ihmiset vs. yritykset - miksi B2B-markkinointi on haastavaa Valon tapauksessa.
YouTube:
Spotify: