Valveen uudessa podcast-sarjassa B2B-markkinoinnin tuulissa ja tuiskuissa karaistuneet ja kannuksensa ansainneet päättäjät kertovat, mitkä asiat ovat juuri nyt heille tärkeitä B2B-markkinoinnissa.
Mitkä asiat innostavat, valvottavat, ällistyttävät ja motivoivat heitä? Millaista luonnetta ja luovuutta näissä hommissa vaaditaan? Miten ala on heidän urataipaleensa aikana muuttunut – ja tulee vielä muuttumaan?
Vahvan startup-taustan ja kokeilumentaliteetin omaava Claudio Camacho (Chief Growth Officer, Fidelix) liittyi vieraaksemme puhumaan kokemuksistaan ja opeistaan B2B-kasvujohtajana.
Claudion kanssa keskusteltiin mm. seuraavista aiheista:
- Miten Piilaakson ja startup-mentaliteetin opit voidaan soveltaa B2B-kenttään?
- Kasvun esteet, jotka Fidelix pyrkii ratkaisemaan tulevaisuudessa
- Markkinointi ratkaisevana työkaluna talenttipulaan
- Markkinoinnin tulevaisuuden trendit
- Kokeilukulttuuri, ja miten saada johto vakuutettua sen voimasta
YouTube:
Spotify: