Valveen uudessa podcast-sarjassa B2B-markkinoinnin tuulissa ja tuiskuissa karaistuneet ja kannuksensa ansainneet päättäjät kertovat, mitkä asiat ovat juuri nyt heille tärkeitä B2B-markkinoinnissa.
Mitkä asiat innostavat, valvottavat, ällistyttävät ja motivoivat heitä? Millaista luonnetta ja luovuutta näissä hommissa vaaditaan? Miten ala on heidän urataipaleensa aikana muuttunut – ja tulee vielä muuttumaan?
Dinoliftin toimitusjohtaja ja IPAF:n puheenjohtaja Karin Nars liittyi vieraaksemme puhumaan kokemuksistaan ja opeistaan, miten perheyrityksen kasvua voidaan vauhdittaa kansainvälisesti.
Karinin kanssa keskusteltiin mm. seuraavista aiheista:
- Mistä on saatu inspiraatio nostaa asiakaskokemus ja digitalisaatio perinteisen henkilönostinbisneksen ytimeen?
- Miten Dinolift toteutti perusteellisen strategiatyön? Mitkä olivat opit ja onnistumiset?
- Miten uusi virtuaalinen alusta tukee Dinoliftiä saavuttamaan hurjat kasvutavoitteensa?
- Miten Dinolift pyrkii tekemään parempaa yhteistyötä jälleenmyyjien ja vuokraamoiden kanssa?
- Mihin asioihin Karin haluaa vaikuttaa ensimmäisenä naispuheenjohtajana kansainvälisessä nostinjärjestö IPAF:ssa?
YouTube:
Spotify: