Teillä on hyvää dataa – valjasta se älykkään markkinoinnin lähtökohdaksi. Datalla todennat vaikuttavuuden ja kohdennat toimet tehokkaasti. Raakadatasta nousevat oivallukset tukevat päätöksentekoa. Tiedolla johtamisesta tulee liiketoimintasi tavoitteita palveleva toimintatapa.
Dataohjatun markkinointikoneiston rakentaminen vaatii tarkkuutta. Laadi suunnitelma teknisisistä tarpeista ja valmistele organisaatiosi uusiin toimintatapoihin ja tietoon perustuvaan päätöksentekoon.
Lopeta mutuohjattu markkinointi – ota datan ja analytiikan konsultointi avosylin vastaan missä tahansa vaiheessa kasvumarkkinoinnin jatkuvaa tekemistä (ja myös muissa dataa koskevissa projekteissa).
Tarvittavia erillisprojekteja:
- datan puhdistus markkinoinnin automaatiojärjestelmissä (HubSpot, Pardot)
- tekniset toteutukset ja valinnat dashboardien rakentamiseen (Supermetrics, Funnel)
- datan visualisointi eri markkinointikanavista ja lähteistä (Looker Studio, Databox, Salesforce, HubSpot, Tableau, PowerBi)
- datan analysointi liiketoimintatavoitteiden mukaisesti (Tableau, Python)
- markkinointitoimien A/B-testaus tehokkaimman vaihtoehdon löytämiseksi (mm. sähköpostit ja verkkosivut)
- verkkosivuanalytiikan mittaristo ja seurannan tekninen toteutus