Onko digitaalinen markkinointisi viritetty kovaan tuloskuntoon – vai tsekataanko yhdessä?
Kasvumarkkinoinnin toimet tukevat liiketoimintasi kasvattamista ketterästi ja tehokkaasti. Mitattavista digimarkkinoinnin ja myynnin teknologioista kannattaa ottaa kaikki irti, mutta voi olla haastavaa itse hallita yhtä aikaa suuria linjoja, kasata kampanjoita ja hienosäätää.
Kasvumarkkinoinnissa etsitään erityisesti B2B-yritysten liidejä ja myynnin mahdollisuuksia, sitoutetaan asiakkaita ja jahdataan kaupallisia tavoitteita. Saatat tarvita operatiivista toteutusapua tai strategista suunnittelua, lisäkäsiä erillisprojekteihin tai jopa ulkoistetun tiimiin. Valveen tekeminen nojaa liiketoiminnan ja toimintaympäristön tuntemukseen, ketterään projektimalliin, pitkäjänteiseen yhdessä tekemiseen sekä dataohjattuun jatkuvaan oppimiseen ja optimointiin.
Tästä boostia kasvuun:
- markkinoinnin automaation kehitys ja operointi
- maksetun mainonnan suunnittelu ja toteutus (mm. some, hakusanamainonta ja display)
- verkkosivukehitys ja konversio-optimointi
- sisältö- ja sähköpostimarkkinointi
- ABM-kampanjat (Account Based Marketing)
- inbound-markkinointi
- koulutukset
Markkinoinnin automaatio
Markkinoinnin automaatio saattaa olla sinulle jokseenkin tuttu, mutta HubSpot- ja Salesforce Pardot -konsulttimme tarjoavat käyttöösi sertifioituja supervoimia.
Sertifioitujen konsulttiemme kyvyt:
- markkinoinnin automaation käyttöönotto
- strategisten kehitystiekarttojen tai -prosessien suunnittelu
- päivittäinen operointi
- koulutukset
- lisäkädet käyttäjätuessa
Maksettu mainonta ja hakukonenäkyvyys
Maksettu mainonta varmistaa sisältöjesi näkyvyyden eri kanavissa. Asiantuntijamme pystyvät ostamaan lähes kaikkia, tavoitteitasi parhaiten palvelevia medioita.
- mainonnan suunnittelu
- optimointi
- raportointi
- kasvumarkkinointi jatkuvana palveluna
- hakukonenäkyvyys orgaanisesti ja maksettuna
Strateginen suunnittelu
Digimarkkinoinnin konsulttiemme avulla työstäsi tulee entistä suunnitelmallisempaa ja järjestelmällisempää.
- tavoiteasetanta
- toimenpidesuunnitelmien rakentaminen
- ostajapersoonien luominen
- ostopolun kartoitus
- myyntiputken kehittäminen
- markkinointiteknologioiden ja -kanavien valinta
- raportoinnin kehittäminen
- markkinointiorganisaation muutosjohtaminen kohti dataohjautuvuutta