hubspot Media­ostaminen ja AdTech

Maksimaalisen ROI:n saavuttamiseksi ei ihan riitä, että tehdään kohdistettua Linkkaria ja maksettua hakukonenäkyvyyttä. Strategisemmalla mediasuunnittelulla viestin peitto laajenee ja tavoitteiden toteutumisen todennäköisyys kasvaa. 

Valveen asiantuntijat ymmärtävät kanavien vahvuudet lyhyellä ja pitkällä aikavälillä, olivat ne sitten digitaalisia tai perinteisiä. Avullamme saat kaikein irti mediabudjetistasi, riippumatta sen koosta.

Kattava mediasuunnittelu lähtee siitä, että markkinoinnin strategiasi on selvillä ja tavoitteesi kirkkaita. Sitten viemme viestisi sinne, missä asiakkaat ovat ja missä mainonta huomataan. Tulosten perusteella iteroimme mediamixiä data-ohjatusti ja kärsivällisesti: eri kanavien vaikutus tulee esiin erilaisilla aikaviiveillä. 

Mediaostaminen

Mediastrategian avulla vastaamme siihen, miten tyypillinen asiakaspolku liiketoiminnassanne toteutuu. Laadimme strategian, jolla markkinointinne vaikuttavuutta nostetaan. 

Mediasuunnittelu takaa, että mainoskampanja tavoittaa halutun kohderyhmän tarpeeseen räätälöidyillä kanavilla ja panostuksilla, oikeassa ympäristössä ja oikeaan aikaan.

Saammeko auttaa näissä:

  • mediastrategiat
  • mediasuunnittelu
  • median osto
  • jatkuva optimointi datan avulla
  • analysointi ja raportointi

AdTech ja ohjelmallinen ostaminen

Ohjelmallisen ostamisen teknologioilla hankimme mainostilaa suosituimmista medioista Suomessa ja ulkomailla. Käytössämme ovat Googlen ohjelmallisen markkinoinnin työkalut CM360 & DV360. 

Mainostajalla säilyy kontrolli siitä, että mainostilasta maksetaan kysynnän ja tarjonnan mukaista hintaa ja että mainostilaa ostetaan sieltä missä mainonnan huomioarvo on paras ja tavoiteltava kohderyhmä varmasti läsnä. Ammattitaitoisen mediasuunnitelun ja optimoinnin ansiosta ostettava mainostila on bränditurvallista ja tuloksia tuottavaa.

Ohjelmallinen ostaminen soveltuu taktiseen, tarkasti kohdistuttuun kampanjointiin sekä laajan näkyvyyden kampanjointiin, jossa tavoitellaan brändin tunnettavuuden kasvua.

  • ad serving ja mainonnanhallinta
  • PMP-diilit, suorat yhteydet kaikkiin kotimaisiin julkaisijoihin
  • räätälöidyt kampanjat kansainväliseen mediaympäristöön (open auction RTB)
  • bränditurvallisen ympäristön varmistaminen
  • kontekstuaalinen kohdistaminen
  • kohdistaminen kolmannen osapuolen datalla
  • kohdistaminen julkaisijoiden datalla
  • kohdistaminen ensimmäisen osapuolen datalla
  • retargetointi 
  • custom bidding -algoritmit
  • dynaamiset mainosratkaisut (DCO)
Salla Halme
Salla Halme

Director, Integrated Marketing +358 40 048 9542

Ota yhteyttä