Tätä on Valve
Uskollisia juurillemme suunnittelussa ja teknologiassa
Tarinamme
Tarinamme alkoi vuonna 2000, kun ensimmäinen internetkupla oli puhkeamaisillaan. 11 nuorta päätti ottaa riskin ja perustaa toimiston, jossa keskityttiin laatuun jargonin sijaan. Syntyi Valve.
Valve vei tekemisen nopeasti ihan uudelle tasolle. Se oli maan ensimmäinen toimija, joka pystyi tuottamaan kansainvälistä laatua rikastetun median ja interaktiivisten audiovisuaalisten ratkaisujen saralla. Tekemisen meininki on ollut aina vahvasti läsnä – intohimo luoda parhaita käyttäjäkokemuksia suurenmoisella muotoilulla ja halu kokeilla nopeasti kehittyvien internet- ja peliteknologioiden hienouksia.
Yli kymmenessä vuodessa on ehtinyt tapahtua paljon. Valveesta on kasvanut monialainen digitaalisen markkinoinnin toimisto. Juurillemme uskollisina yli 100 asiantuntijaa digitalisoivat kaupallisia kokemuksia, rakentavat brändejä ja yhdistävät markkinointia ja myyntiä parhaan käyttäjäkokemuksen avulla, mikä on edelleen intohimomme.
Lupaamme luoda sellaisia ostokokemuksia, joita haluaisit kokea itse! Tavoitteemme on olla eurooppalaisen B2B-markkinoinnin murroksen ykkösnimi niin kasvuyrityksille, suuryrityksille kuin julkisen sektorin organisaatioillekin.
Valve Branding Oy on osa Valve Group Oy:tä. Muita konserniyhtiöitä ovat liikkuvaa kuvaa tuottava tytäryhtiömme Filmbutik sekä osakkuusyhtiömme mainostoimisto Folk Finland ja digitaalisen konseptien testausyritys Cambri.
Kestävä kehitys
Haluamme olla hyvä yhteiskunnan jäsen ja kumppani. Me tunnistamme vaikutuksemme ihmisiin ja ympäristöön. Työskentelemme systemaattisesti minimoidaksemme kielteiset vaikutukset ja lisätäksemme myönteisiä.
Vuonna 2022 arvioimme kestävään kehitykseen liittyviä kysymyksiä työntekijöiden, asiakkaiden ja omistajien käymän sidosryhmävuoropuhelun avulla. Digitaalisia markkinointipalveluja tarjottaessa kestävyyskysymykset liittyvät useimmiten sosiaaliseen vastuuseen: työntekijöiden hyvinvointiin, asiakaspalvelun laatuun ja asiakastyytyväisyyteen sekä eettisiin liiketoimintatapoihin.
Kyberturvallisuus ja asiakkaiden auttaminen ilmastonmuutoksen torjunnassa ovat olennaisia ympäristö- ja hallintokysymyksiä. ESG-ohjelmassamme hahmotellaan konkreettisia toimia näiden kysymysten kohtaamiseksi. Seuraava sidosryhmävuoropuhelu on suunniteltu pidettäväksi vuonna 2024.
Seuraamme jatkuvasti keskustelua ja lainsäädäntöä, kehitämme palvelujamme ja koulutamme henkilöstöämme kestävään kehitykseen. Katso, miten kestävä kehitys integroituu markkinointipalveluihimme ja tule mukaan luomaan parempaa tulevaisuutta.
100+ työntekijää
200+ asiakasta
>90% asiakastyytyväisyys Yli 90 % asiakkaistamme ovat tyytyväisiä ja kertovat hyötyneensä työskentelystä kanssamme. (Feelback Survey 2023)