Suuryritykset

Brändi ja ajatus­johtajuus

Tämän päivän B2B-markkinoilla erottumiseen ei riitä pelkkä näkyvyys – on lisäksi oltava myös muistettava ja luotettava. Me Valveella olemme erikoistuneet tekemään yrityksistä markkinajohtajia strategisen brändi- ja ajatusjohtajuuden avulla. Lähestymistapamme on yksinkertainen: perehdymme liiketoimintaasi ja luomme brändistrategian, joka paitsi erottaa sinut kilpailijoistasi, myös herättää vastakaikua. 

Liity Valveen sisäpiiriin
enterprise1-1

Kestävä kehitys kilpailu­etuna

Onko kestävä kehitys yrityksesi keskeisiä arvoja? Haluatko esitellä kestävään kehitykseen liittyviä toimianne ja aloitteita ilman viherpesun riskiä?  

Me autamme sinua tunnistamaan ja mittaamaan kestävän kehityksen vaikutuksia, sisällyttämään ne brändistrategiaasi ja viestimään niistä. 

  • Määrittelemällä ja viestimällä kestävän kehityksen vaikutuksista vastaat sekä B2B- että B2C-asiakkaiden kasvavaan kysyntään. 
  • Tarjoamalla laatua, suorituskykyä sekä sosiaalisia ja ympäristöhyötyjä vahvistat arvolupaustasi ja kilpailuetuasi. 
  • Luomalla parempaa tulevaisuutta asiakkaillesi ja sidosryhmillesi näyttäydyt toimialasi johtavana innovaattorina. 

 

enterprise1-23

Ajatus­johtajuus

– harmaa alue brändiviestinnän ja taktisen markkinoinnin välillä

Ajatusjohtajuudessa ei ole kyse myymisestä vaan arvokkaiden, kohderyhmäsi tarpeisiin ja haasteisiin vastaavien näkemysten, näkökulmien tai ratkaisujen jakamisesta. 

Ajatusjohtajuustyön avulla: 

  • rakennat luottamusta ja uskottavuutta niiden keskuudessa, jotka pitävät sinua luotettavana ja arvovaltaisena tiedonlähteenä. 
  • erotut kilpailijoistasi, joilla ei ole samaa asiantuntemusta ja näkemystä. 
  • lisäät brändisi tunnettuutta ja mainetta. Tavoitat uusia yleisöjä ja laajennat vaikutusvaltaasi eri kanavien, kuten sosiaalisen median, blogien, podcastien, webinaarien, tapahtumien jne. kautta. 
  • edistät uskollisuutta, luot pitkäaikaisia suhteita ja ansaitset uskollisia faneja, jotka arvostavat brändiäsi ja suosittelevat sitä muille. 

 

enterprise1-3

Brändin visuaalinen läsnäolo

Vahva ja johdonmukainen visuaalinen identiteetti lisää brändin tunnettuutta, luottamusta ja uskollisuutta ihanteellisten asiakkaiden keskuudessa. Se myös erottaa kilpailijoista ja sitouttaa ajatusjohtajuuteen. Kun visuaalinen identiteetti on linjassa brändin ja tavoitteiden kanssa syntyy vakaa vaikutelma, joka motivoi toimimaan.

Valve SCOPE™ tekoäly­perusteinen tilannekuva ja analyysi brändisi viestintä­ympäristöstä

 

Anna meidän olla avuksi!

Vahvaa brändiä ja ajatusjohtajuutta ei saavuteta yhdessä yössä! Tuloksia voi saavuttaa vain strategisella ja johdonmukaisella toiminnalla, joka on linjassa brändisi arvojen, tavoitteiden ja vision kanssa. 

Valveen asiantuntijapalvelut auttavat sinua kultivoimaan strategiasi ja saavuttamaan paikkasi alasi johtavana brändinä. 

Ota yhteyttä jo tänään ja anna meidän auttaa sinua vapauttamaan potentiaalisi! 

Onko aika saada brändisi loistamaan?

Varaa 30 minuutin konsultointiaika asiantuntijoidemme kanssa, ja valjastetaan yhdessä yrityksesi täysi potentiaali käyttöön.

Max Nyman
Director, Commercial Excellence & Growth
max.nyman@valve.fi

nokia-saitti-2

Valveen kanssa on ilo työskennellä projektin alusta loppuun. Tiimi toimittaa aina ajallaan laadukkaasti ja luotettavasti. He lisäävät joukkoon luovuutta, joka saa projektimme herättämään asiakkaissa vastakaikua.

Leigh Long
Nokia

 

Lue lisää ja valjasta kasvupotentiaalisi:

Digitaalinen osto­kokemus

Tutki lisää

Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö

Tutustu tarkemmin

Valveen sisäpiiri

Liity B2B-markkinoinnin yhteisöömme, niin saat sähköpostiisi inspiraatiota ja vinkkejä alan huipuilta. Hyppää mukaan Valveen sisäpiiriin!