Suuryritykset

Erinomainen osto­kokemus rakentuu markkinoinnin ja myynnin tiiviillä yhteis­työllä

Myynti- ja markkinointiosastojen ponnistukset eivät aina osu yksiin. Jotta yritys menestyisi digitaalisessa myyntiympäristössä, markkinoinnin ja myynnin on oltava täysin linjassa ja kuljettava kohti jaettuja tavoitteita. 

Liity Valveen sisäpiiriin
enterprise3-1

Yhteiset tavoitteet

Markkinointi- ja myyntitiimillä tulisi olla selkeä käsitys yrityksen kokonaistavoitteista ja siitä, miten heidän työnsä edistävät näitä tavoitteita.  

Näin saamme myynnin ja markkinoinnin kohtaamaan: 

  • Yhteiset tavoitteet, prosessit ja menetelmät. 
  • Yhteinen käsitys ihanteellisesta asiakasprofiilista. 
  • Yhteisymmärrys laadukkaiden liidien kriteereistä. 
  • Data-analytiikan määrittäminen ostopolun mittaamista varten. 
  • Jatkuvan koulutuksen ja tuen tarjoaminen markkinoinnille ja myynnille.

 

enterprise3-2

Kampanjat myynnin ja markkinoinnin tavoitteisiin

Markkinointikampanjoiden on tuettava myyntiprosessia ja oltava linjassa ostopolun kanssa. Markkinointimateriaalit, sisältö ja viestit vastaavat kohderyhmää ja tarjoavat lisäarvoa myynnin jokaisessa vaiheessa. 

Autamme sinua seuraavissa: 

  • luovat markkinointikonseptit
  • Account-based marketing (ABM) 
  • digitaalinen markkinointi (ml. SEO, SEM, LinkedIn ja mediaostot)
enterprise3-3

Osto­polkua tukevat tapahtumat

Messuilla ja tapahtumilla on merkittävä roolinsa ostopolulla. Ne tarjoavat tilaisuuksia tutustua uusiin tuotteisiin tai palveluihin, keskustella potentiaalisten toimittajien kanssa ja luoda liidejä. Onnistuminen vaatii markkinointi- ja myyntitiimien tiivistä yhteistyötä. Varmista, että hyödynnät tapahtumia parhaalla mahdollisella tavalla ja että ymmärrät niiden roolin asiakkaan polulla. 

Näissä voimme auttaa: 

  • Tapahtumasuunnittelu ja täyden palvelun tuotanto: live-, hybridi- ja verkkotapahtumat. 
  • Mieleenpainuva sisältö, johon yleisö sitoutuu.
  • Kutsuprosessi ja liidien luominen CRM:n ja markkinoinnin automaation avulla. 

Valve Way – älykkäämpi tapa tehdä

Kun brändin rakentaminen sovitetaan yhteen myyntistrategioiden kanssa, varmistetaan, että kaikki kohtaamispisteet ovat johdonmukaisia ja vahvistavat brändin viestiä. Yhteensovittaminen parantaa asiakaskokemusta, mikä helpottaa pitkäaikaisten asiakassuhteiden luomista ja liidien muuttamista myynniksi. 

valve_way_fi
Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö
  • Varmistamme, että asiakaskokemuksesi on johdonmukainen. Autamme muuttamaan liidit myynniksi ja edistämme pitkäaikaisia asiakassuhteita sovittamalla brändin rakentamisen yhteen myyntistrategioiden kanssa.
  • Saavutamme tämän toimintamallimme Valve Wayn avulla, joka perustuu älykkääseen, jatkuvasti oppivaan markkinointiin. Valve Wayn avulla yhdistämme kaiken toimialatuntemuksemme, teknologiaosaamisemme ja luovuutemme käyttöösi.

Onko aika saada brändisi loistamaan?

Varaa 30 minuutin konsultointiaika asiantuntijoidemme kanssa, ja valjastetaan yhdessä yrityksesi täysi potentiaali käyttöön.

Max Nyman
Director, Commercial Excellence & Growth
max.nyman@valve.fi

nokia-saitti-2

Valveen kanssa on ilo työskennellä projektin alusta loppuun. Tiimi toimittaa aina ajallaan laadukkaasti ja luotettavasti. He lisäävät joukkoon luovuutta, joka saa projektimme herättämään asiakkaissa vastakaikua.

Leigh Long
Nokia

Lue lisää ja valjasta kasvupotentiaalisi:

Brändi ja ajatus­johtajuus

Tutki lisää

Digitaalinen osto­kokemus

Tutustu tarkemmin

Valveen sisäpiiri

Liity B2B-markkinoinnin yhteisöömme, niin saat sähköpostiisi inspiraatiota ja vinkkejä alan huipuilta. Hyppää mukaan Valveen sisäpiiriin!