Suuryritykset
Digitaalinen ostokokemus
Tapamme tutkia, arvioida ja tehdä ostopäätöksiä on muuttunut. Tämä ostokäyttäytymisen muutos ohjaa myös B2B-markkinoinnin muutosta.
Ymmärrä asiakkaitasi, laadi digitaalinen strategiasi
Autamme tunnistamaan ja luomaan ostajapersoonat, joiden avulla kohdeyleisösi tarpeet, haasteet ja käyttäytyminen muuttuu ymmärrettäväksi. Kartoitamme nykyisen asiakaspolkusi, jotta kaikki kohtaamispisteet, pulmat ja digitaalisen sitoutumisen mahdollisuudet saadaan tunnistettua.
Autamme laatimaan digitaalisen strategian ja määrittelemään selkeät, mitattavissa olevat tavoitteet sille, mitä digitaalisella toiminnalla halutaan saavuttaa. Arvioimme käytössänne olevat teknologiat ja tunnistamme uudet tarpeet (CRM-järjestelmät, markkinoinnin automaatio, analytiikkatyökalut).
Digitaaliset kohtaamispisteet reilaan
Ihmisten välinen vuorovaikutus uupuu digitaalisista ympäristöistä. Jotta sitoutat ja rakennat luottamusta, on jokaisen kosketuspisteen kerrottava tarinasi, puhuttava omalla äänelläsi ja oltava ennen kaikkea houkutteleva ja helppokäyttöinen.
Ostopolun kartoituksen perusteella kosketuspisteet tunnistetaan ja optimoidaan.
Voimme auttaa sinua:
- jokaisen kosketuspisteen kokemuksen suunnittelussa
- sovellusten, verkkosivujen ja -kauppojen kehittämisessä
- itsepalvelutyökalujen käytössä.
Houkutteleva ja mukaansa imaiseva sisältö
Jokaista kohtaamista varten tarvitaan mielenkiintoista ja relevanttia sisältöä. Sisällöt räätälöidään ostajan matkan kuhunkin vaiheeseen ja sitä jaetaan sopivien kanavien kautta. Autamme laatimaan asiantuntija-artikkeleita, 3D-visualisointeja, videoita ja webinaareja.
Olemme kuuluja osaamisestamme visuaalisten efektien (VFX) saralla, kuten Unity, Unreal, HTML, PowerPoint, E(X)tended (R)eality XR, AR/VR ja metaverse-ratkaisut.
Teknologiasta apua sisällön yksilöintiin
Potentiaalisista asiakkaista on pystyttävä keräämään tietoja, jotta heille voidaan tarjota henkilökohtaista sisältöä. Tämä edellyttää digitaalista ekosysteemiä, jossa kaikki työkalut ja järjestelmät on integroitu ja jossa olennaista tietoa saadaan kerättyä.
Voimme auttaa sinua esimerkiksi näissä:
- data ja analytiikka: datan puhdistus, tekninen toteutus, tietojen visualisointi ja data-analyysit.
- CRM- ja markkinoinnin automaation auditoinnit, -asetukset ja -kehitys.
- henkilökohtaiset ostopolut AI-myyntityökalujen avulla.
Syleile muutosta
Digitalisaatio ei ole kertaluonteinen hanke. Se on jatkuva prosessi, jossa parannetaan ja sopeudutaan uusiin teknologioihin ja asiakkaiden muuttuviin odotuksiin. Asiakaskeskeisyys, oikean teknologian hyödyntäminen sekä innovaatiokulttuurin ja ketteryyden edistäminen ovat avainasemassa, kun halutaan onnistua ostajan matkan onnistumisessa digitaalisissa B2B-ympäristöissä.
Tuemme muutoksessa:
- muutosviestintä ja -johtaminen: muutosviestinnän suunnitelma, jolla tuetaan siirtymistä digitaalisiin prosesseihin ja varmistetaan hallittu siirtymä läpi koko organisaation.
- uusien työtapojen ja prosessien koulutus ja jalkautus henkilöstölle.
Oletko valmis ilahduttamaan asiakkaitasi?
Varaa 30 minuutin konsultointiaika asiantuntijoidemme kanssa, ja valjastetaan yhdessä yrityksesi täysi potentiaali käyttöön.
Sara Nikander
COO & Director, eCommerce & Web
sara.nikander@valve.fi
Valveen kanssa on ilo työskennellä projektin alusta loppuun. Tiimi toimittaa aina ajallaan laadukkaasti ja luotettavasti. He lisäävät joukkoon luovuutta, joka saa projektimme herättämään asiakkaissa vastakaikua.
Leigh Long
Nokia