Kaupan myötä Kaimanan teknologialiiketoiminnan koko asiakaskunta ja sen 15 työntekijää ovat siirtyneet Valveelle 1. lokakuuta alkaen. Kauppa vahvistaa Valveen palveluja erityisesti ohjelmistokehityksessä, integraatioissa, verkkokaupparatkaisuissa mm. WooCommerce-alustalla, sekä WordPress-verkkosivustoissa.
”Kerromme mielellämme entistä paremmista mahdollisuuksistamme tukea asiakkaitamme muuttuvassa toimintaympäristössä. Meillä on vahvat juuret teknologiaosaamisessa ja tällä hankinnalla vahvistimme niitä entisestään. Haluamme auttaa asiakkaitamme löytämään ja rakentamaan oikeat teknologiset ratkaisut ja alustat markkinointiin ja myyntiin, sekä luomaan digitaalisia ja perinteisiä kanavia saumattomasti yhdistävän asiakaskokemuksen asiakkaillemme”, sanoo Valve Brandingin toimitusjohtaja Jorma Maaninka.
Hankinta tukee myös Valveen strategiaa luoda kannattavaa kasvua sekä orgaanisesti että yritysjärjestelyjen kautta.
B2B-kaupan odotetaan kasvavan merkittävästi lähivuosina, pelkästään Yhdysvalloissa 1,7 miljardista 2,5 miljardiin dollariin vuoteen 2026 mennessä. Samaan aikaan B2B-markkinointi on murroksessa, sillä yritysten ostopolut alkavat ja yhä useammin myös päättyvät verkossa. Tätä kehitystä tukee myös diginatiivisukupolvien siirtyminen B2B-yritysten päättäjätasolle.
Teknologiaosaamisen vahvistaminen parantaa Valveen kyvykkyyttä palvella asiakkaita tässä muuttuvassa liiketoimintaympäristössä.
Ota yhteyttä, niin kerromme lisää!