Valve vahvistaa asemaansa B2B-myynnin ja -markkinoinnin innovaatiojohtajana nimittämällä tunnetun markkinoinnin kehittämisen asiantuntijan Mika Hyötyläisen Chief AI & Consulting Officeriksi. Hänen johdollaan Valve laajentaa palveluitaan yhdistämällä tekoälyn ja ihmiskeskeisen suunnittelun auttamaan yrityksen asiakkaita tavoitteidensa saavuttamisessa.
Mika Hyötyläinen on toiminut markkinoinnin sekä teknologian kehittämisen johtotehtävissä mm. Telialla, Nesteellä ja JCDecaux'lla. Hänellä on pitkä kokemus datalähtöisten strategioiden, palvelumuotoilun ja teknologian hyödyntämisestä tuloksellisten markkinointi- ja liiketoimintamallien luomisessa.
Mika Hyötyläinen aloittaa uudessa roolissaan täysipäiväisesti 1.3.2025 ja toimii johtoryhmän jäsenenä tammikuun alusta.Hyötyläisen mukaantulo korostaa Valveen sitoutumista tarjoamaan asiakkailleen mahdollisuuksia hyödyntää tekoälyn potentiaalia liiketoiminnan kasvussa ja uudistumisessa. Se osuu ratkaisevaan hetkeen, kun yritykset etsivät keinoja navigoida nopeasti muuttuvassa digitaalisessa toimintaympäristössä.
“Tekoäly on enemmän kuin työkalu – se on katalyytti muutokselle,” toteaa Valveen toimitusjohtaja Jorma Maaninka.
“Mikan asiantuntemus ja näkemyksellisyys tarjoavat asiakkaillemme käytännön ratkaisuja, joiden avulla he voivat mullistaa markkinointiaan sekä myyntiään ja luoda kestävää kilpailuetua.”
Uudessa roolissaan Mika Hyötyläinen vastaa Valveen tekoälystrategian kehittämisestä ja konsultointiyksikön johtamisesta.
“Tekoäly tuo markkinointiin ja myyntiin ennennäkemättömiä mahdollisuuksia – ei vain tehokkuuden parantamiseksi, vaan myös uusien liiketoimintamallien ja asiakaskokemusten luomiseksi,” hän sanoo.“Odotan innolla yhteistyötä asiakkaidemme kanssa heidän menestyksensä vauhdittamiseksi.”