Tarve
Nokia halusi järjestäää dynaamisen kolmipäiväisen tapahtuman Palmassa, Espanjassa 900:lle osallistujalle esitelläkseen uusimpia innovaatioitaan. Tapahtumassa oli viisi ohjelmalinjaa, 24 demopistettä ja kuusi sponsoriosastoa, joten se vaati yhtenäisen visuaalisen ilmeen ja saumatonta koordinointia. Haasteena oli hallita kompelksista ohjelmakokoniasuutta samalla varmistaen erinomainen osallistuja kokemus. Nokia tarvitsi kumppanin, joka pystyi vastaamaan kokonaisvaltaisesta tapahtuman tuotannon suunnittelusta toteutukseen.
Ratkaisu
Tiimimme astui mukaan luoden yhtenäisen visuaalisen konseptin, joka yhdisti koko kokemuksen ennakkomarkkinoinnista toteutukseen. Kehitimme visuaalisia materiaaleja, mukaan lukien päälavan esitykset, introt, outrot ja sisältöjä eri ohjelmalinjoille. Koordinoimme näyttelyalueen toiminnallisuudet, varmistaen sujuvat siirtymät viiden ohjelmalinjan, 24 demopisteen ja kuuden sponsoriosaston välillä. Lähestymistapamme kattoi kaikki tapahtuman yksityiskohdat ennakkovalmisteluista kokonaisvaltaiseen tuotantoon. Varmistimme, että kaikki elementit olivat linjassa Nokian brändin ja tavoitteiden kanssa, tarjoten saumattoman ja unohtumattoman kokemuksen osallistujille.
- 900+osallistujaa
- 97 %osallistujista piti tapahtumaa erittäin hyvänä tai erinomaisena
- 99 %osallistujista suosittelisi tapahtumaa kollegoilleen
Tulokset
Tapahtuma oli menestys. Tapahtuman kompleksisuudesta huolimatta, oli toteutus ja osallistujakokemus erinomainen. Yhtenäinen brändäys ja sujuva tuotanto jättivät pysyvän vaikutelman kaikille osallistujille. Nokia kiitti huomiostamme yksityiskohtiin ja asiantuntemustamme suurten tapahtumien hallinnassa, korostaen, että perusteellinen valmistelumme ja toteutuksemme paransivat kokemusta sekä osallistujille että sponsoreille. Tapahtuma ei ainoastaan täyttänyt, vaan ylitti Nokian odotukset, vahvistaen heidän viestiään innovaatioista ja sitoutumisesta yleisöönsä.